domenica 28 aprile 2013


Joan Armatrading - The wekness in me
I’ m not the sort of person who falls in and quickly out of love
But to you I gave my affection right from the start
I have a lover who loves me
How could I break such a heart
But still you get my attention
Why do you come here
When you know I’ve got troubles enough
Why do you call me
When you know I can’t answer the phone
You made me lie
When I don’t want to
Make someone else some kind of an unknowing fool
Make me stay
When I should not
Are you so strong or is all the weakness in me
Why do you come here
And pretend to be just passing by
But I need see you
And I mean to hold you tightly
Feeling guilty, worried
Waking from a tormented sleep
Ohh, this old love has me bound
But the new love cuts me deep
If I choose now
I’ll lose out
One of you has to fall
I need you
You, baby
Why do you come here
When you know I’ve got troubles enough
Why do you call me
When you know I can’t answer the phone
And made me lie
When I don’t want to
Make someone else some kind of an unkowing fool
Make me stay
When I should not
Are you so strong or is all the weakness in me
Why do you come here
And pretend to be just passing by
But I need see you
And I mean hold you tightly

La Debolezza Dentro Me

Non sono quel genere di persona che cede e velocemente senza amore
Ma per te ho dato il mio affetto proprio dall’inizio
Ho un fidanzato che mi ama
Come potrei spezzare un tale cuore
Ma hai ancora la mia attenzione
Perché vieni qui
Quando sai che ho abbastanza problemi
Perché mi chiami
Quando sai che non posso rispondere al telefono
Mi hai fatto mentire
Quando voglio
Rendere qualcuno altro un qualche tipo di ignaro sciocco
E farmi restare
Quando non dovrei
Sei cosi forte o è tutta la debolezza dentro me
Perché vieni qui
E fai finta di essere solo di passaggio
Ma ho bisogno di vederti
E ho bisogno di stringerti stretto
Sentirmi colpevole, preoccupata
Svegliarmi da un sonno tormentato
Ooh, questo vecchio amore mi ha delimitata
Ma il nuovo amore mi ha taglia in profondo
Se scelgo adesso
Ci rimetterò
Uno di voi deve cadere
Ho bisogno di te
Tu, tesoro
Perché vieni qui
Quando sai che ho abbastanza problemi
Perché mi chiami
Quando sai che non posso rispondere al telefono
E mi hai fatto mentire
Quando voglio
Rendere qualcuno altro un qualche tipo di ignaro sciocco
E farmi restare
Quando non dovrei
Sei cosi forte o é tutta la debolezza dentro me
Perchè vieni qui
E fai finta di essere solo di passaggio
Ma ho bisogno di vederti
E ho bisogno di stringerti stretto

Nessun commento:

Posta un commento